جاده ی زندگی..

جاده ی زندگی..

جاده ی زندگی..

از روزمرگی هام مینویسم..
از هر چیزی که واسم جالب باشه و بخوام ثبت شه..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۲۵
    6
  • ۰۲/۰۴/۲۴
    5
  • ۰۲/۰۴/۲۴
    4
  • ۰۲/۰۴/۲۳
    3
  • ۰۲/۰۴/۲۱
    2
  • ۰۲/۰۴/۲۱
    1

5

ظهری که بهش زنگ زدم گفت بانکم زنگ میزنم

حدود ساعت ۲ اینا

و زنگ نزد 

خودمم زنگ نزدم تا ساعت ۸ که جواب نداد

یه ساعت بعدشم زنگ زدم و جواب نداد

تقریبا ساعت ۱۰ بهش پیام دادم که خوبه یا نه

و بازم جوابی نگرفتم تا ۱۰ دقیقه بعدش که زنگ زدم و فوری برداشت

وقتیم پرسیدم کجا بودی گفت کارم که تموم شد  رفتم خونه داشتم گیم میزدم 

گفتم یعنی اینقدری که وقت نکردی زنگ بزنی یا متوجه گوشیت شی؟گفت بازیو گذاشته بودم رو حالت هارد غرق بازی بودم

بعدشم گفت بهت زنگ میزنم باید بپوشم برم بیرون و قطع کرد

میدونم این بازیو تازه گرفته و خیلیم ذوقشو داشت

دیروز از تیپاکس گرفتیمش و مسیر 30 دقیقه‌ای رو تو 5 دقیقه رفتیم که قبل از تعطیل شدن تیپاکس برسیم

ولی آخه تا این حد که دوست دخترشو یادش بره؟

یه وقتایی فکر میکنم دوستم نداره

و الان شدیدا توی همین مودم

 

پ.ن:صبح که پاشدم دیدم ساعت 1:25 زنگ زده و من خواب بودم :)

  • می ناز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی